Pentax K-7 - první ofiko info!!!

Vlákna, která ztratila v průběhu času význam, nebo se stala neaktuálními.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
fjo
V.I.P.
V.I.P.
Příspěvky: 2018
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fjo » 25 kvě 2009, 08:23

...bohužel musím souhlasit...

...mrzí mě to miky_lbc, že jsi zklamaný... ale pravda je, že právě proto, že to je kapitalismus a volný trh, nikdo Tě nemůže nutit a nenutí, aby jsi u Pentaxu zůstaval... pokud jsi u Pentaxu protože je příjemný cenově, nemůžeš na něj nadávat, že Ti nenabídne to, co C nebo N za vyšší cenu... a popravdě, to co nabízí C či N v relativně srovnatelných modelech už není z hlediska výroby o tolik dražší, ale C a N si za to účtují docela dost peněz... a Ty pak mohou utápět v reklamě... takže co je menší zlo..??

Takže mě to spíše mě to přijde jako Tvé nasraní, že Pentax nepřinesl alespoň 5D za poloviční cenu.... což je v pořádku, můžeš prezentovat svůj názor, ale prezentuj ho jako svůj pohled, ne jako obecný průser Pentaxu...
Pentax

Uživatelský avatar
Google Adsense
Ads Expert
Hlavní Admin

Reklama

Reklama od Google Adsense

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 08:28

Souhlasím s tím, že by měl pentax řešit i náročnější zákazníky.

K-7 je super, pro mě nutný upgrade z K10D vzhledem ke konkurenci, kvalitě výstupu, atd.

Rád bych připlatil za tělo, které bude nad K-7 (FF nutně nevyužiju, ale jednou asi bude). Vyšší model by mi parametrově vyhovoval i jako K-7, možná nějaký menší upgrade, ale pro mě mírně větší tělo není na škodu.

S objektivy je situace stejná. 16-50 2.8 je pochybné kvality, někdo trefí na dobrý kus, někdo na špatný, v té ceně by měla být i odpovídající kvalita.

50-135 je luxusní sklo, řekl bych že má specifické určení (vzhledem k rozsahu) na focení lidí, portrétů apod .. Proč ne . sklo je to jistě skvělé.

Chybí mi ekvivalent 70-200 2.8 (mám sigmu, ale rád bych pentax, který nic takového nenabízí)

60-250, místo něj bych raději viděl 60-200 2.8

Úplně mi chybí nějaký širokáč od pentaxu aspoň 10-20 3.5 ideálně 11-16 2.8

S pevnými skly je situace obdobná . je sice krásné, že tady jsou LTD apod. ale já bych raději uvítal stejná skla se SDM ostřením, utěsněná stejně jako DA* skla.

Asi jsem trošku jiný uživatel, ale po nějaké době jsem dospěl ke stavu, že si raději připlatím za špičkové sklo, z kterého budu mít špičkový výstup a sklo bude provedeno kvalitně i po mechanické stránce (tím myslim utěsnění, SDM apod.)

Jelikož mají být ohlášené ještě 2 nové skla tento rok (celkem 4, z čehož budou asi 2 ty nové WR) doufám, že to bude právě nějaký širokáč a třeba nějaké DA* 30 1.4 SDM ..
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 08:33

Nevim jestli zde bylo i tohle foto, ale tady K-7 vypada moc dobre :-)

http://1.bp.blogspot.com/_EaKv2MnCYK8/S ... 0_Vert.jpg
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Uživatelský avatar
BenaCZ
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2201
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BenaCZ » 25 kvě 2009, 08:34

Proc by Pentax delal 70-200 na digital? Na kropu je to presne 50-135. Ono totiz 70-200 je na kinofilmu standardni, leta pouzivany rozsah. Takze Pentax udelal to same na digi s kropem. Ja jsem za to strasne rad. Pouzivam ho na krajinny detail. 50-135 je oproti sigme nebo nikonu 70-200 malinky ... nechtel bych se s nima tahat nekde po horach...
A sirokac? dyt ma skvely 12-24. S tim jsem taky max spokojen. Az teda na to ze ted stoupla jeho cena na 2nasobek... :(
Pentax K5II; Pentax 15/4 ltd; Pentax 21/3,2 ltd; Pentax FA35/2; Pentax 55/1,4; Pentax 50-135/2,8

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 08:40

BenaCZ píše:Proc by Pentax delal 70-200 na digital? Na kropu je to presne 50-135. Ono totiz 70-200 je na kinofilmu standardni, leta pouzivany rozsah. Takze Pentax udelal to same na digi s kropem. Ja jsem za to strasne rad. Pouzivam ho na krajinny detail. 50-135 je oproti sigme nebo nikonu 70-200 malinky ... nechtel bych se s nima tahat nekde po horach...
A sirokac? dyt ma skvely 12-24. S tim jsem taky max spokojen. Az teda na to ze ted stoupla jeho cena na 2nasobek... :(
A proč by pentax nemohl dělat 70-200? C + N takové sklo také dělají a funguje na cropu.

12-24 je skvělý, ale není utěsněný, má f4 a nemá SDM .. já jsem nenapsal, že je strašný, jen že čekám něco jiného v lepším provedení.

Navíc to, že ty nechceš po horách tahat takové sklo neznamená, že by ho netahali jiní.. já zde píšu svůj názor.
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Uživatelský avatar
BenaCZ
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2201
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BenaCZ » 25 kvě 2009, 08:48

mas moznost si koupit pevnou 200 nebo 300. Vyhoda cropu je hlavne v mensich a levnejsich sklech. Takze urcite nejsem sam komu by vadilo tahani se po horach s 70-200. Ale mas pravdu ze nabidka telat od canonu je mnohem vetsi...
Pentax K5II; Pentax 15/4 ltd; Pentax 21/3,2 ltd; Pentax FA35/2; Pentax 55/1,4; Pentax 50-135/2,8

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 08:51

BenaCZ píše:mas moznost si koupit pevnou 200 nebo 300. Vyhoda cropu je hlavne v mensich a levnejsich sklech. Takze urcite nejsem sam komu by vadilo tahani se po horach s 70-200. Ale mas pravdu ze nabidka telat od canonu je mnohem vetsi...
Ano ano .. 200 i 300mm jsou urcite luxusni skla, ale k me potrebe proste vyhovuje rozsah 70-200 .. pri reportazich je to pohotovejsi nez prehazovat skla..

Ale jestli nekdy pentax pujde smerem k FF tak se asi dockam :-)
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Uživatelský avatar
BenaCZ
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2201
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BenaCZ » 25 kvě 2009, 08:51

Ale C ani N zas nema 50-135. Coz by mi dost vadilo. btw C a N ma 70-200/2,8 ale neni to prizpusobene na crop....
Pentax K5II; Pentax 15/4 ltd; Pentax 21/3,2 ltd; Pentax FA35/2; Pentax 55/1,4; Pentax 50-135/2,8

Uživatelský avatar
Klingo
V.I.P člen
V.I.P člen
Příspěvky: 1688
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Považská Bystrica

večný frflali

Příspěvek od Klingo » 25 kvě 2009, 08:53

Už je to tu-ako písal stealth ešte sa ani K7 nepredáva a už ho niektorí opľúvajú.Prečo sa jednoduch nedokážu niektorí jedinci zmieriť s tým že px nemá záujem tlačiť sa do profi sektoru kde nikdy nemal pevné postavenie.Jediný px profi aparát bol XL.A to už je pekných pár rokov!!!Dnes už je naozaj ťažko priniesť vo fototechnike niečo prevratné ale K7 aj tak priniesla niektoré funkcie ktoré konkurencia nemá.Mne sa práve táto firemná politika páči,sústrediť sa na nadšených amatérov ako sme my je to čo si najviac cením .Viem toťiž že keď si dnes kúpim telo,budem môcť aj za desať rokov naň nasadiť najnovší objektív a naopak,používať staré sklá na najnovšom tele.Toto vám nik iný neponúka,staré C a N sklá sú vám nanič.Treba si počkať na prvé skúsenosti užívateľov(zámerne nepíšem testy-tie sú veľmi často zavádzajúce)a uvidíme.Myslím ale že K7 je super sexi telo a kvalita bude na najvyššej úrovni.
Fuji X-T1, XE3 + 16,23,35,56,85,135 mm a vybavený ateliér

Uživatelský avatar
Lukas_Gal
Významný člen
Významný člen
Příspěvky: 517
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukas_Gal » 25 kvě 2009, 08:57

No neviem co mate za problem s tym 50-135 ale uvedomte si ze profi tela od Canonu su vsetko FF takze ta 70-200 nie je o nic ina ako 50-135. A to ze nejaky amater si ho kupi na APS-C a ma z toho 105-300 je irelevantne a pisat tu ze Px nema ponuku skiel je este vacsia kravina. Dobre mozno nema 400 2.8 ale kto z vas da 180 000 za sklo a ti co ho pouzivaju maju aj tak FF a potom sa to vyrovna tym sklam ktore pentax ma popripade si kupite konvertor.
A co tak 60-250 je to sice clona 4 ale aj tak si myslim ze je to luxus.

Uživatelský avatar
Lukas_Gal
Významný člen
Významný člen
Příspěvky: 517
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukas_Gal » 25 kvě 2009, 08:59

A este k tomu profi telu Px vyhlasil sam ze oni kinofilmovy format nepovazuju za profi triedu a profi tela prinasaju v stredoformate kto z C/N ma nieco take?

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 09:00

Lukas_Gal píše:No neviem co mate za problem s tym 50-135 ale uvedomte si ze profi tela od Canonu su vsetko FF takze ta 70-200 nie je o nic ina ako 50-135. A to ze nejaky amater si ho kupi na APS-C a ma z toho 105-300 je irelevantne a pisat tu ze Px nema ponuku skiel je este vacsia kravina. Dobre mozno nema 400 2.8 ale kto z vas da 180 000 za sklo a ti co ho pouzivaju maju aj tak FF a potom sa to vyrovna tym sklam ktore pentax ma popripade si kupite konvertor.
A co tak 60-250 je to sice clona 4 ale aj tak si myslim ze je to luxus.
Proc by si uzivatel APS-C nemohl koupit 70-200? Proste nekomu ten rozsah na aps-c vyhovuje to je vse .. to by si jako tohle sklo nemela kupovat drtiva vetsina C+N jen proto, ze by si k tomu meli koupit D700, D3, 5D, Ds mark III, aby dodrzeli nejakou tradici rozsahu starych kinofilmu?

400 2.8 nepotrebuji o tom jsem ani nepsal.

Konvertor bych si koupil rad, kdyby nejaky byl . pokud vim tak na SDM ani HSM pro pentax nic fungujiciho neni? Jestli se pletu, beru zpet, ale nic jsem nenasel a necham si poradit.
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Uživatelský avatar
Lackey
Nový uživatel
Nový uživatel
Příspěvky: 20
Registrován: 01 led 1970, 01:00

SDM

Příspěvek od Lackey » 25 kvě 2009, 09:20

No tak obdivovana 50-135 SDM ma na k10 chybu s FF/BF a zmenu HO. Viac sa o tom pise v inom vlakne. Vlaste to maju vsetky SDM na k10. A to sa oplati. Treba poslat telo aj objektivy do servisu aby to zostelovali. Posiela sa to do Nemecka a trva to 5-6 tyzdnov. Tolko som sa docital vo vlakne o objektivoch. Mozem potvrdit ze ked som vahal nad kupou 50-135 alebo Sigma 70-200 tak som spravil v predajni maly test na FF/BF a Pentax ho mal a to som este nevedel o tomto probleme, zistil som ho nahodou. Ani druhy kus z krabice nebol dobry. Tak som si nechal priniest Sigmu a ta bola bez problemov. Tomuto hovorim super pristup ked vyrobca vie o probleme a mlci. Je zarazajuce ze ich vtedajsia vlajkova lod s podporou SDM je bez mesacnej navstevy v servise tazko pouzitelna s vlastnymi SDM objektivmi. Ja uznam, ze sa stane chyba, ale mala byt zvolavacka, info, proste nieco a nie ze sa docitam o tom na fore ze P o tom vie ale ze sa nezvolava, lebo kombinacia K10 a SDM uzivatelov je nizky...... co si o tom mam mysliet ?

Uživatelský avatar
BenaCZ
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2201
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BenaCZ » 25 kvě 2009, 09:20

Jo konvertor mel byt ale stahli ho z roadmapy... coz je skoda...
Jsou proste nejake osvedcene kombinace rozsahu, ktere se pouzivaji... pokud jde nekdo proti proudu, tak ma vic problemu... toz tak :)
Pentax K5II; Pentax 15/4 ltd; Pentax 21/3,2 ltd; Pentax FA35/2; Pentax 55/1,4; Pentax 50-135/2,8

Uživatelský avatar
kolouch
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kolouch » 25 kvě 2009, 09:34

BenaCZ píše:Jo konvertor mel byt ale stahli ho z roadmapy... coz je skoda...
Jsou proste nejake osvedcene kombinace rozsahu, ktere se pouzivaji... pokud jde nekdo proti proudu, tak ma vic problemu... toz tak :)
Ja nejdu proti proudu .. 70-200 C+N nabizi a pentax by mohl taky .. nebo at udela 100-300 2.8 a je vymalovano :-)

Na telekonvertor cekam cekam, doufam, ze bude, doufam, ze jej stahli z RM jen kvuli K-7 (zpozdeni 60-250 bylo taky pry kvuli K-7 - nejake dodatecne upravy)

A sirokac ten proste chybi DA* 11-16 2.8 bude idealni :-)

Jinak si nemyslim, ze pentax je pro amatery .. pokud ano, tak je to trosku posrane nabidkou skel. FA 50 1.4. stoji nekde kolem 12k a 55 1.4. 15k .. u C je 50 1.4 porad kolem 8k a 1.8 nekde kolem 3k. Ze by pentax chtel z amateru vytriskat vic penez? :) (chapu svetova krize, kurz, omezeni vyroby)
K-7 + D-BG4, K10D + D-BG2, Pentax DA* 16-50 2.8 SDM, Pentax FA 50 1.4, Sigma 70-200 2.8 HSM, Sigma 10-20 3.5-4.5, Metz 58 AF-1
-
www.jaroslavholan.cz

Odpovědět

Zpět na „Archivní vlákna“