K300D
Moderátor: Moderátoři
-
- V.I.P člen
- Příspěvky: 1191
- Registrován: 01 led 1970, 01:00
- Bydliště: Ostrava - Dubina
- Kontaktovat uživatele:
K200D výroba už je ukončená ne?
No třeba nebude K300D, ani jsem zatím o tom nikde nečetl. To spíše K30D...
jak je už tady někde na fóru vlákno.
No třeba nebude K300D, ani jsem zatím o tom nikde nečetl. To spíše K30D...
jak je už tady někde na fóru vlákno.
Pentax K-5 + grip, SMC DA 18-55 mm f/3,5-5,6 AL II, Tamron 28-75mm f/2,8, Sigma 70-200 f/2,8 HSM II, Tokina 35-300mm f/4,5-6,7, Pentax AF 540fgz, Rad. Odpal. Blesků, Think Tank Belt System
http://lukaskabon.cz
http://lukaskabon.cz
S ohledem na vývoj kurzu ani neočekávám výrazné snižování cen u K20D, až přijde K30D a K300D si myslím vůbec nebude, kdo bude chtít entry level, vezme K-m, kdo bude chtít víc, bude mít K30D. Myslím, že K-m se neprodává tak, jak Pentax čekal a proto stahuje K200D, která je srovnatelná a má prvky vyšší třídy (odolné tělo např.) a je to přímá konkurence K-m.
No osobně si myslím, že nástupce K200 bude. Mít jen dvě řady (K-m a K20) je nesmysl, je mezitím velká propast. Na druhou stranu ten nástupce pravděpodobně nepřinese oproti K200 nic přelomového. Asi trochu vyšší rozlišení a pár vylepšení, aby se usadil doprostřed mezi K-m a K20. Rozhodně to není tak, že by K-m nahradila K200 jako začátečnickou zrcadlovku. To by bylo asi trochu sebevražedné, neboť ten rozdíl mezi nimi je pořád obrovský. Každý z nich je určen pro jiného zákazníka, akorát momentálně K200 trochu trpí tím, že K-m je novější.
-
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 01 led 1970, 01:00
- Bydliště: podkrkonoší
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně by měl Pentax udělat něco jako K1/2/3D, low-end (Km) a střední třídu (dokonce ve dvou úrovních - K200d a K20d) bychom měli, už chybí jenom nějaký top model jako odpověď na 5D, A900 a D700 (že by pentax hodlal přijít s něčím na úrovni 1D nebo D3 moc nepočítám). Neudělají s tím díru do světa ani se nestane trhákem sezóny, ale ukáže cestu, alternativu. Pokud někomu nestačí aps-c, nezbývá mu nic jiného, než přejít k jiné značce a už vědomí tohodle omezení může snižovat prestiž značky.
...he dalsi spekulace ...
...ja kdyz nad tim tak premyslim mohlo by to dopadnou asi nejak takhle...
1. k-m bude nahrazena bezzrcatkovou formou /neco pro ty co nestaci vystup z evfecek ale zas se jim moc nechce do zrcadlovek/
2. k200d bude vypustena
3. k20d bude nahrazena k30d
4. vydaji FF nebo APS-H /crop 1,3x - 1,2x/ zrcadlovku jako nejvyssi tridu
...ale uvidime co na nas manageri /cti jak jsem to napsal / vymysli ...
hezky vecer
PS jan hruby spravne podotknul "Pokud někomu nestačí aps-c, nezbývá mu nic jiného, než přejít k jiné značce a už vědomí tohodle omezení může snižovat prestiž značky"...tak doufejme ze k tomu nedojde...
...ja kdyz nad tim tak premyslim mohlo by to dopadnou asi nejak takhle...
1. k-m bude nahrazena bezzrcatkovou formou /neco pro ty co nestaci vystup z evfecek ale zas se jim moc nechce do zrcadlovek/
2. k200d bude vypustena
3. k20d bude nahrazena k30d
4. vydaji FF nebo APS-H /crop 1,3x - 1,2x/ zrcadlovku jako nejvyssi tridu
...ale uvidime co na nas manageri /cti jak jsem to napsal / vymysli ...
hezky vecer
PS jan hruby spravne podotknul "Pokud někomu nestačí aps-c, nezbývá mu nic jiného, než přejít k jiné značce a už vědomí tohodle omezení může snižovat prestiž značky"...tak doufejme ze k tomu nedojde...
fotim tudiz jsem...a fotim pro radost ted te radosti moc nemam :/
PX K-3, PX 100 FA MC, Sigma 70-200 II
Fuji X-M1, XF 35 f1,4...
PX K-3, PX 100 FA MC, Sigma 70-200 II
Fuji X-M1, XF 35 f1,4...
S tímto nemůžu souhlasit. Pokud ti nestačí malý snímač a chceš větší zvětšeniny, kup kinofolmovou SLR Pentax. Z profi filmů dostaneš při dobrém vyvolání srovnatelné zvětšeniny jako ze současné řady FF konkurence. Pravda, uznávám, že na rychlé série snímků to není, ale sportovní foto tě asi neživí, to bys byl na jiném fóru.Jan Hrubý píše:...Pokud někomu nestačí aps-c, nezbývá mu nic jiného, než přejít k jiné značce a už vědomí tohodle omezení může snižovat prestiž značky.
Tož tak.
těla:K10D+BG2,MZ-3
skla:20/2.8,24/2,35/2,A50/1.7,77/1.8,A135/2.8
zoom skla:Σ15-30/3.5-4.5,DA18-55, Σ24-70/2.8,F100-300/4.5-5.6
skla:20/2.8,24/2,35/2,A50/1.7,77/1.8,A135/2.8
zoom skla:Σ15-30/3.5-4.5,DA18-55, Σ24-70/2.8,F100-300/4.5-5.6
-
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 01 led 1970, 01:00
- Bydliště: podkrkonoší
- Kontaktovat uživatele:
vtip je v tom, že doma nemám ani jeden digitál, jenom filmová těla od kinofilmu po 4x5"
[viz pod čarou]
Údajně to, co je možné dostat z Nikoních FF při vysokých citlivostech překonává kinofilm, to už je asi fakt a nemluvím o rozlišení (mají "pouze" 12mpix). Ona i taková 400H (NPH400) má poměrně výraznou strukturu pigmentů (proti pro160S), 800Z jsem ještě nezkoušel, ale jemnozrnnější určitě nebude. Jistou alternativou by mohla být nová Provia 400X, zatím ale leží v ledničce, ještě nebyla příležitost.
Vím o pár lidech, kteří by brali FF všema deseti jenom kdyby přišel včas (mluvím o Nikonistech). Někteří skončili u D300, jiní se odhodlali k upgrade d300 -> D700. Nějaký důvod museli mít když vyhodily takřka novou třístovku.
A pak jsou snobáci, co by za to byly ochotni zaplatit, tak proč jim něco nenabídnout?
[viz pod čarou]
Údajně to, co je možné dostat z Nikoních FF při vysokých citlivostech překonává kinofilm, to už je asi fakt a nemluvím o rozlišení (mají "pouze" 12mpix). Ona i taková 400H (NPH400) má poměrně výraznou strukturu pigmentů (proti pro160S), 800Z jsem ještě nezkoušel, ale jemnozrnnější určitě nebude. Jistou alternativou by mohla být nová Provia 400X, zatím ale leží v ledničce, ještě nebyla příležitost.
Vím o pár lidech, kteří by brali FF všema deseti jenom kdyby přišel včas (mluvím o Nikonistech). Někteří skončili u D300, jiní se odhodlali k upgrade d300 -> D700. Nějaký důvod museli mít když vyhodily takřka novou třístovku.
A pak jsou snobáci, co by za to byly ochotni zaplatit, tak proč jim něco nenabídnout?
Pentax 645 + 45/2.8, 55/2.8, 75/2.8, 150/3.5 a 200/4, ME-Super, P30t + M 28/3.5, M 50/1.7 a M 135/3.5, Tachihara Fiel Stand 4"x5"
-
- Uživatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: 01 led 1970, 01:00
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Ja to vidim jen jako bezhlave honeni se za co nejvyssi kvalitou, ktera si mysli je uz dnes dostatecna. Kdo vystavujete ve formatu metr x metr a pul?!
To je opravdu aktualni jen pro pofiky ktery pozaduji nekompromisni kvalitu pri silenem zvetsovani.
Me ta K10ka na vystavy staci! Spis bych tu kvaltu dohanel lepsimi skly!! Ktere konkretne ja potrebuju. A presto vystavuji! Viz novy odkaz, ktery jdu ted psat.
To je opravdu aktualni jen pro pofiky ktery pozaduji nekompromisni kvalitu pri silenem zvetsovani.
Me ta K10ka na vystavy staci! Spis bych tu kvaltu dohanel lepsimi skly!! Ktere konkretne ja potrebuju. A presto vystavuji! Viz novy odkaz, ktery jdu ted psat.
I N S T R U K T O R
Motto:
,,Mám jednoduchý vkus. Spokojím se vždy s tím nejlepším." Mark Twain
http://petr.ipernity.com
Motto:
,,Mám jednoduchý vkus. Spokojím se vždy s tím nejlepším." Mark Twain
http://petr.ipernity.com
-
- V.I.P člen
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 01 led 1970, 01:00
- Bydliště: Podpolanie a ak nie som doma, tak horske stity
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som prave potreboval tlacit 80cm veci na dlhsiu stranu. Mam K10D, Pz1-p a 67cku. S kinofilmom som vpodstate skocil lebo kvalita ma velmi neuspokojuje. Uz K10D je o dost lepsi ako kinofilm. Skeny zo 6x7 su zasa stale lepsie ako K10D. Neda sa vsak vsade trepat tazky stredoformat, hlavne nie vsetky skla.
S kamaratom sme skusali K20D vs K10D a rozdiel sa mi zdal minimalny.
Mozno som ale mal pouzit moje najlepsie sklo - Tamron 90/2.8
(pri teste som pouzil Sigmu 100-300/4 EX na 300mm a to bola chyba)
Preto si myslim ze 15Mpix je pre APS-C cip asi maximum, ak by nevysleli nejaku novu sialenu technologiu.
S kamaratom sme skusali K20D vs K10D a rozdiel sa mi zdal minimalny.
Mozno som ale mal pouzit moje najlepsie sklo - Tamron 90/2.8
(pri teste som pouzil Sigmu 100-300/4 EX na 300mm a to bola chyba)
Preto si myslim ze 15Mpix je pre APS-C cip asi maximum, ak by nevysleli nejaku novu sialenu technologiu.
http://magicslovakia.szm.com
------------------------------
Pentax 67, 45/4, 105/2.4 200/4, 300/4, 400/4
Pentax PZ-1p, Tamron90/2.8
Pentax K-3, 15/4 Ltd, 31/1.8 Ltd, Sigma 100-300/4 EX
AMD RYZEN 7 Hackintosh, OSX High Sierra, 16GB RAM, Samsung SSD Pro
------------------------------
Pentax 67, 45/4, 105/2.4 200/4, 300/4, 400/4
Pentax PZ-1p, Tamron90/2.8
Pentax K-3, 15/4 Ltd, 31/1.8 Ltd, Sigma 100-300/4 EX
AMD RYZEN 7 Hackintosh, OSX High Sierra, 16GB RAM, Samsung SSD Pro
Tak až mi někdo ukáže alespoň z části srovnatelnou zvětšeninu (scan) z kinofilmu SLR oproti DSLR, tak uvěřím. Zatím jsem vždy jen viděl nesrovnatelné scany v neprospěch SLR. Ten několika-násobný převod není dle mého soudu možný nahradit CMOS nebo CCD senzor.kolista2 píše:S tímto nemůžu souhlasit. Pokud ti nestačí malý snímač a chceš větší zvětšeniny, kup kinofolmovou SLR Pentax. Z profi filmů dostaneš při dobrém vyvolání srovnatelné zvětšeniny jako ze současné řady FF konkurence. Pravda, uznávám, že na rychlé série snímků to není, ale sportovní foto tě asi neživí, to bys byl na jiném fóru.Jan Hrubý píše:...Pokud někomu nestačí aps-c, nezbývá mu nic jiného, než přejít k jiné značce a už vědomí tohodle omezení může snižovat prestiž značky.
Tož tak.
Např. toto nikdy žádný scan ani z části neudělá.
ISO 200, FF - Canon http://a.img-dpreview.com/gallery/canon ... g_0662.jpg
A FF není jenom o rozlišení, ale také o ISO citlivosti a vztah k šumu.
K20D, P FA 50/1.4, Tamron AF 70-300/4-5.6 Di, Pentax AF 360FGZ, Pentax DA 18-55 II seťák