Pixmania

Poraďme se kde nakupovat.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Robin Hönig
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Havířov / Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Zkušenost z Pixmania

Příspěvek od Robin Hönig » 18 dub 2008, 07:20

Taky jsem na Pixmanii koupil K10D , obchod se sice podařil ale ... Od odeslání peněz do doručení to trvalo víc jak měsíc a to i přes to že měli u zboží status "na skladě". Třikrát jsem se snažil kontaktovat Pixmanii přes email (2x česky, 1x anglicky) ale ani na jeden neodpověděli. Přes telefon mi to nikdo nezvedl.
DPD taky nemůžu doporučit, poslíček byl ochotný doručit mi balík pouze na adresu bydliště a pouze mezi 10 - 15 v pracovní den .. musel sem si kvuli něho vzít půl dne volno.

Teďka nevím jak je to s tím záručákem , je potřeba ho poslat na potvrzení zpět prodejci ?

Jinak bych ale nikoho asi neodrazoval , přece jenom úspora je VELIKÁ.

Uživatelský avatar
Google Adsense
Ads Expert
Hlavní Admin

Reklama

Reklama od Google Adsense

Uživatelský avatar
Miro Gazdura
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 173
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Rudňany

Příspěvek od Miro Gazdura » 05 srp 2008, 09:31

Cez Pixmaniu som kupoval už dvakrát - po prvý raz pred vianocami minlého roku (2007). Napriek tomu, že som sa bál či stihnú poslať videokameru (JVC GZ-MG155) ešte do sviatkov tak som to riskol. Bol som prekvapený, keď to stihli do 10 dní (najviac trvalo prevdenie platby z môjho účtu na ich). V prípade videokamery bol rozdiel oproti najdrahšej ponku v NAY cca 6 tis. Sk a tak sa mi to vyplatilo. Takto navnadený som si objednal cca pred troma týždňami cez Pixmaniu aj môj vysnívaný Pentax K200D (na K20 mi chýbalo ešte pár koruniek). Platba prebehla v poriadku a potešila ma aj možnosť sledovania dopravy môjho balíčka na nete (DPD). Foťák dorazil do 8 kalendárnych dní v poriadku a teraz mi robí veľkú radosť (teda najmä mne a nie môjmu okoliu, ktoré je vystavené na nemilosť mojich setových objektívov). V budúcnosti sa však asi radšej rozhodnem radšej pre nejaký český/slovenský internetový obchod (momentálne som veľmi spokojný s kabelmanie.sk a fotobene.sk).
Vytočil ma aj prístup DPD pri dodaní balíčka - oni to fakt odovzdajú hocijakej osobe bez dokladu totožnosti - teda aspoň mňa to nikto nikdy nepýtal. Druhá moja skúsenosť je s e-bay - niekedy v apríli som si z neho objednal telekonvertor a širokouhlú predsádku zn. Tokina + 8gb SD kartu. Amíci majú super ceny, no v doprave majú troch chaos. Objednávka šla cez kolegu v Bardejove, ktorý už má v e-bay konto. Objednal, zaplatil a dodávka prišla - avšak naprv na Ukrajinu a až po tel. reklamácii bola preposlaná na Slovensko (na colnicu do Košíc). Colníci boli ústretoví a tak clo a DPH vybavili cca do 5 prac. dní. Tokina bola v pohode, avšak 8GB SD karta bola šľahnutá - nevedel ju prečítať ani notebook, ani externý card reader na PC, ani priložená čítačka SD kariet. Nakoniec sa mi ju podarilo sformátovať na polovičnú kapacitu (cca 4GB) a teraz ju s výhradou používam ako USB kľúč pre nepodstatné dáta. A ešte sa vrátim k e-bay. Minulého týždňa som cez klgu na e-bay objednal bag na DSLR + battery grip. Cena v pohode, nešlo o aukciu ale o US obchod predávajúci cez e-bay. Bol som nadšený až do tej chvíle, keď mi kolega neoznámil, že amíci svojvoľne zmenili adresu dodania z Bardejov/SLOVAKIA na Bardejov/Sout Korea. Podľa sledovania čísla zásielky na stránke UNITED STATES Postal Service sa moja zásielka povozila takto: (čítajte zdola nahor!)
Detailed Results:

Delivered, August 04, 2008, 11:42 am, AMITYVILLE, NY 11701
Arrival at Unit, August 04, 2008, 10:55 am, AMITYVILLE, NY 11701
Processed, August 03, 2008, 11:11 pm, MELVILLE, NY 11747
Origin Post is Preparing Shipment
Into Foreign Customs, August 02, 2008, 9:41 am, KOREA
Arrived Abroad, August 02, 2008, 9:40 am, KOREA
International Dispatch, July 31, 2008, 6:41 pm, JOHN F. KENNEDY APT/NEW YORK
Processed, July 31, 2008, 4:12 pm, JAMAICA, NY 11499
Processed, July 30, 2008, 4:15 pm, MELVILLE, NY 11747
Acceptance, July 30, 2008, 12:29 pm, AMITYVILLE, NY 11701
Electronic Shipping Info Received, July 30, 2008

Teda čierne na bielom, keďže ázijci asi nemajú v Južnej Kórei Bardejov, tak mi môj zaplatený balíček poslali naspäť amíkom do obchodu. Idem sa hádať a uvidím, čo bude ďalej.

chitrejkluk

GRRR

Příspěvek od chitrejkluk » 13 srp 2008, 19:37

Dnes mi přišel z pixmanie mail s odkazem, na němž je možné vyjádřit připomínky k jejich způsobu obchodování. Shodou okolností o pár hodin dříve mi jiný e-mail od pixmanie pěkně zvedl mandle.
Psalo se v něm, že mi dnes bylo odesláno zboží. Fajn, až na to, že jsem ho zaplatil už před týdnem. Chápu že nějakou dobu trvá, než se peníze převedou, ale v pátek je již pixmania na účtu měla. Proč tedy zboží neodešlo, když ne v pátek, tak alespoň v pondělí? Na co další dva dny??
Budiž, budu si myslet, že nejde o schválnost, ale třeba jen o důsledek letního provozu, co si ale mám myslet o příplatku 500 Kč za tzv. bezpečnou smlouvu?!
Nakupuji přes internet často a občas se někde vyskytne zaškrtávací příplatek za něco. Někdy bývá i defaultně zaškrtnutý - ovšem takhle vymakané ztížení jeho deaktivace jsem ještě neviděl (pro ty, kdož na to nepřišli - a věřím, že jich bude dost - mám "dobrou" zprávu - šlo to).
Je mi jasné, že se tento způsob "obchodování" vyplácí, ovšem pověsti to asi nepřidá.
No nic, alespoň to upozornění na možnost vyjádřit nespokojenost se službami pixmanie mi přišlo jako chválihodné - než jsem po napsání svého příspěvku stiskl tlačítko ODESLAT. To totiž celý text zmizel. Drsný :!:
Pak jsem zjistil, že nelze listovat ani historií příspěvků. Neuvěřitelné.
A můj závěr?
Podle všeho tedy nejde o snahu získat zpětnou vazbu, která by umožnila zlepšovat služby, ale pouze o další vyčuraný tah pixmanie, který má sloužit jen jako ventil pro nespokojené zákazníky, kteří se vyčerpají a už nemají sil remcat na jiných fórech.
PIXMANIA :evil:

Uživatelský avatar
aes
Významný člen
Významný člen
Příspěvky: 582
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Blava - DNV

Příspěvek od aes » 18 srp 2008, 09:08

Tiez som si raz kupoval nieco z Pixmanie a ta doba dodania je dobra haluz.Jedna vec je, ze posielas prachy dopredu, potom cakas, kym im dorazia, az potom zacnu posielat tovar niekde z francuzska..no jednoducho druhy raz by som to uz neskusal.
Zarucny list musis posielat spat na orazenie,namiesto toho, aby prisiel vyplneny. Je mozne, ze je to normalne, ale mne osobne to prijde ako zbytocna korespondencia.
Takze na buduce skor skusim nejaky iny, nech to mam s cim porovnat, lebo s Pixmaniou az tak spokojny nie som.
K10D + 18-55/3.5-5.6, Sigma 10-20/4-5.6, Tamron 28-75/F2.8, PX 55-300 4-5.6
http://picasaweb.google.sk/aesace ,
http://albums.photoonweb.com/aes/

nanao.
Nový uživatel
Nový uživatel
Příspěvky: 47
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: BA

Příspěvek od nanao. » 25 srp 2008, 16:56

V Pixmanii som skusobne-naostro nakupoval len raz (jedno telo+objektiv), prebehlo to bez zadrhelov, casove 3 dni registracia platby + 7 dni dodanie (z toho dva dni v sklade par km odo mna pretoze na sk cez vikend nefunguje nic vratane spedicnych sluzieb) = spolu 10 dni od objednavky do tovaru na stole.

S vecami nastastie nebol ziadny problem ale ked som si spatne uvedomil co vsetko sa mohlo stat a ako by som to i vzhladom na tunajsie skusenosti diskutujucich reklamoval chytil som sa za nos a odvtedy jemnejsiu techniku a cokolvek nad ca. 10k kupujem zasadne v shopoch ktore maju kamenny outlet resp. umoznuju fyzicky osobny odber (az na vynimky - skusobne nakupy, napr. slovenske fotoinfo ktore najnovsie uz tiez nema fyzicku kancelariu a tiez vyzaduje platbu vopred). Uz som inak chytil par i foto veci na reklamaciu pretoze clovek si i pri najlepsej snahe nie vsetko vsimne pri nakupe. Pri tych par usetrenych stovkach ak to je z celkovej sumy percento ci zlomok percenta sa to proste vzhladom na pripadne dalsie umstände nevyplati. V Pixmanii a podobnych inetovych shopoch ktore nemaju kamenny outlet a neumoznuju platbu z rucky do rucky by som uz kupoval len drobnosti a veci ktore sa nemozu posrat a/alebo nie az tak aby sa to clovek unuval reklamovat teda vo foto oblasti napr. typu puzdier, tasiek, filtrov, pamatovych kariet a podobne - kde sa to zase zvacsa nevyplati kvoli tomu ze sa jedna o relativne male ciastky a clovek si mastne priplati za dopravu. Iba ak by sa jednalo o maly tovar
takeho typu, ktory vacsina kamennych obchodov musi objednavat a prave velky mamut typu Pixmania by ho teoreticky mohol mat hned k odberu - priklad: osobne s unavnou takmer pravidelnostou stracam lens caps na objektivy (mimochodom vacsina pentaxich limitediek s nasuvacimi caps to ma vyriesene strasne debilne, neviem preco na ne nemohli vymysliet nejaky zaistovaci system typu dvoch pruznych zamkov na vacsine ostatnych FA a DA objektivov ale to je na inu temu).

Inak pre dobrodruzne zalozene natury celkom zazitok - bolo celkom zaujimave sledovat postup zasielky cez tu funkciu sledovania. Co si pamatam tak cez pol francuzska a cele nemecko do skladu tesne pred ceskym uzemim necele dva dni, potom sa to zacalo vliect.

Uživatelský avatar
majster333
Významný člen
Významný člen
Příspěvky: 548
Registrován: 01 led 1970, 01:00
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od majster333 » 26 srp 2008, 12:02

chitrejkluk: na to daktivovanie som skoro ani ja neprišiel.
a tá sťažnosť je trocha svinstvo
od 8/2007 K10D + 18-55 -1:3,5-5,6; predtým practica L2 a ručný exp.. K10D tomu hovorím rýchlosť oproti ručnej práci :-), fotím málo ale s radosťou. už aj 40/2,8 limited

Odpovědět

Zpět na „Internetové obchody, bazary a zkušenosti“