Najde se někdo, kdo je na tom stějně? Mělo by tedy cenu zakládat takovéto vlákno a přispívat do něj? Je to morální? Načeříme trochu fotografické vody?

Moderátor: Moderátoři
Určitě nebude problém najít i obdobné fotky z Pentaxu
to je podstatne tak ked fotíš do jpg alebo necheš/nevieš upraviť, prípadne to hned odosielaš niekam na web....richard_strouhal píše: ↑05 črc 2021, 13:53
Dovolím si nesouhlasit - výstup z foťáku je základ a čím míň úprav PP tím lépe, ne? A u moderních bezzrcadlovek, kde tedy vidíte v EVF fotku tak jak bude exponovaná bych to očekával ještě víc.
Jinak měl jsem teď fotografický víkend, kdy jsme se potkali tři: Nikon - Canon - Pentax ... bezzrcadlovka i zrcadlovky a na nějakou "válku" značek či technologií vůbec nedošlo - bavili jsme se jen focením...
tak v CZ majú už a7IV ?slavek píše: ↑05 črc 2021, 14:34Určitě nebude problém najít i obdobné fotky z PentaxuU těch protlačovaných je jen procentuálně mnohem větší šance, že na ně narazíš když, je má většina uživatelů
Ale chudák babička, když ji dáš do ruky těžké kobo K-1+85/1.4 někde v místnosti ať to udrží na 1/30s ostrétedy ne že bych ji podceňoval...
Co občas chodím s pár kamarády fotit, tak kromě jednoho kolegy s Pentaxem K-5 (a ten ani moc nefotí protože na to nemá čas, pokud ho někam nevytáhnu a nepůjčím mu K-3ku) je to Canon 6D a Sony A9 & A7IV. Technika se neřeší - jen to co se fotí. Já si pokaždé postěžuju na to, že stále není a jen tak nebude ekvivalent 150-600 (oba mají Sigmu) a kamarádi zase slintali na stříbrnou 85ku. Jasně, občas na sebe hodíme vtipy typu že Pentax je mrtvej, Canon je kopírka a Sony má hnusnej pohled do hledáčku, ale v zásadě to je jen pro srandu spíše ze zažitých stereotypů ve foto-světě a raději si užíváme samotné focení