Dynamický rozsah K-5 a konkurence

Moderátor: Moderátoři

ady
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Kontaktovat uživatele:

Dynamický rozsah K-5 a konkurence

Příspěvek od ady » 19 zář 2012, 22:28

ako byvaly pentaxak stale pentax sledujem a fandim mu ale vo vedeni alebo v marketingu musia sediet kreteni :?

teleobjektiv od pentaxu za 7000 USD? boze preco a pre koho??? zbytocne vyhodene prachy za vyvoj,vyrobu... kto si ho kupi? sportovy fotograf, ked ma PX tragicky AF a uz davno ma C/N ? atd.

robia sa srandicky z 6D :D co by majitelia pentaxu dali za take nieco, by si asi "nadelali"do trenek od radosti ,az niekto vyuzije v praxi wifi modul tak pochopi ze to nieje len o facebooku ale kludne preco nie :-) vdaka wifi prenosu som mohol sledovat fotografie na FB fan page Hokeju...Chara v tv dvihal medailu nad hlavu a na nete uz boli fotky

len ma tu zarazila jedna vec ...porovnanie DR k5 napr. s 5DMKII ....porovnavali ste grafy na DxO ktore to testuje bohvie ako alebo ste si zobrali na fotenie oba fotoaparaty a doma si pozreli rawy? :wink:
ja ano ....doma si stale mozem osahat istDS,K10,K20,K5 (2x opravovany a nakoniec vymeneny)

Pentax v dnesnej dobe toho vela nepotrebuje ...namiesto toho aby sa sustredil na medium format kde kraluje PhaseOne + Hasselblad sa mohol vrhnut na FF + konecne spravit AF ktory zvlada aj protipohyb,nic viac nic menej,co sa tyka ovladania je to asi najpremyslenejsie co som v rukach drzal

Google Adsense
Ads Expert
Hlavní Admin

Reklama

Reklama od Google Adsense

Miho
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel

Re: Další směřování Pentaxu u Ricohu???

Příspěvek od Miho » 19 zář 2012, 22:54

:D
RICOH GR + GW-3 (18,3 /2,8 , 13,7/2,8)

elho_cid
Admin
Admin

Příspěvek od elho_cid » 19 zář 2012, 23:18

Ady: Nebyl v té borovičce náhodou metylalkohol?

Miho
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel

Příspěvek od Miho » 20 zář 2012, 00:01

Ked v r. 2006 vysla skvela K10, vsetci sme tu preberali ze ma :
- najvacsi sum
- najnizsi DR
- najmensie FPS