Osobní Time management
Napsal: 19 úno 2021, 10:04
Ahoj všem, je to sice mimo fotografování, ale dalo by se říct, že se ho to trochu týká. Minimálně u vás, kteří fotíte zakázky.
Poslední dobou se mi začaly hromadit místa, kde mám informace o událostech a které nemůžu shrnout do jednoho místa. Osobní Google kalendář/e, pracovní Outlook a ještě další místa jako jsou OneNote, teams aj. Chci se vás proto zeptat: jakým způsobem si organizujete čas a další informace? Používáte papírový diář nebo nějaké aplikace? Když jsem včera hledal, tak se mi docela zalíbily diáře doller, Clever Minds Pilot nebo diář od grow jobs (Konec prokrastinace). Nemáte s něčím takovým zkušenost? Díky za reakce a názory
Odesláno z mého Pixel 3a XL pomocí Tapatalk
Poslední dobou se mi začaly hromadit místa, kde mám informace o událostech a které nemůžu shrnout do jednoho místa. Osobní Google kalendář/e, pracovní Outlook a ještě další místa jako jsou OneNote, teams aj. Chci se vás proto zeptat: jakým způsobem si organizujete čas a další informace? Používáte papírový diář nebo nějaké aplikace? Když jsem včera hledal, tak se mi docela zalíbily diáře doller, Clever Minds Pilot nebo diář od grow jobs (Konec prokrastinace). Nemáte s něčím takovým zkušenost? Díky za reakce a názory
Odesláno z mého Pixel 3a XL pomocí Tapatalk