Pentax K-30 - uvnitř cvaká

Funkce, ovládání, firmware, software

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
pesinhead
Nový uživatel
Nový uživatel

Pentax K-30 - uvnitř cvaká

Příspěvek od pesinhead » 31 srp 2013, 20:08

Zdravím,

před týdnem jsem si objednal nový Pentax K-30. Měl jsem ho sebou na dovolené a všiml jsem si dvou neduhů a nejsem si jist, jestli to tak má být nebo ne. Předtím jsem měl Canon 550D a ten to nedělal.

1) Při rychlejším pohybu fotoaparátu je cítit/slyšet jak uvnitř něco cvaká. Nevím co to je. Nejdříve jsem myslel, že to je mechanická stabilizace ale ta to není vypnul jsem/zapnul jsem a nic. Taky Vám fotoaparát toto dělá?

2) Při pohledu přes hledáček je vidět, že obraz není úplně čistý. je tam vidět nepatrný šedý rastr. Všiml jsem si toho při fotografování vody s oblohou, že to bylo takové zašedlé. Jako velice nepatrně. Člověk si toho při normálním focení ani nevšimne, ale já jenom jestli mi neposlali nějakej kšunt. Má to tak být?

Ani jedna s těchto vlastností nemá vliv na kvalitu fotografie. Foťák fotí dobře, bez problémů. Ačkoliv mi přišlo, že jak to tam uvnitř cvaká, jestli to nemá vliv na to co ve skutečnosti vyfotím. Jednou mi přišlo, že jsem tam nechtěl mít na fotce jednu lampu a ikdyž jsem ve hledáčku neviděl, tak na fotce nakonec byla. Zní to jako blbost ale jakoby se posunoval senzor/hranol či snad hledáček? :roll:

Manuál mi poslali v polštině. takže jsem ho nestačil ani prostudovat, jestli to není nějaká banalita.

Díky za odpovědi
Pentax K-30
Sigma 70-200mm F2.8 EX DG Macro
Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM
Pentax DA 35mm f/2.4 AL SMC

Google Adsense
Ads Expert
Hlavní Admin

Reklama

Reklama od Google Adsense

matak77
V.I.P člen
V.I.P člen
Kontaktovat uživatele:

Re: Pentax K-30 - uvnitř cvaká

Příspěvek od matak77 » 31 srp 2013, 20:35