Vyber nove Pentax sestavy
Moderátor: Moderátoři
Vyber nove Pentax sestavy
Chci si koupit novou zrcadlovku, chtěl jsem Canon EOS 60D + 18-135 EF-S IS a po čtení různých fóru jsem narazil na Pentax K-5 + 18-135 mm WR , fotím tak všechno, toulám se krajinou a fotím co vidím krajinu objekty, někdy i lidi jako portréty, prostě ze všeho něco, Pentax, k5 jsem si vybral hlavně proto, že se hodí do počasí, kdy není zrovna teplo, a je proti prachu, ale narazil jsem na problém kdy jsem se na internetu dočetl o lepším objektivu Pentax DA 17-70mm f/4,0 AL IF SDM ale není proti prachu, mě hlavně zajímá který by jste mi doporučili, jsem v tom začátečník, teda fotím už dlouho, ale na Olympus sp570 uz, takže Pentax k5 jistá volba, ale jaký objektiv 18-135 D-AL WR a nebo 17-70 f/4,0 AL IF SDM moc všem děkuji.
-
- Pokročilý uživatel
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pentax K5 DA 18-135mm - máznutá fotka
A zvážil jsi Pentax K-30 v setu s 18-135mm? Vychází na 23 tisíc. Za to můžeš mít ještě další dvě pevná skla v porovnání s K-5 + 18-135mm. Od 18-135mm nečekej opticky žádné zázraky. Jako cestovní všeúčelový zoom s WR je sice super, ale opticky to nic extra teda není.
17-70mm je opticky podstatně lepší objektiv, ale jak jsi řekl, nemá WR. Záleží co preferuješ, jestli WR nebo optickou kvalitu.
btw. Canoní 18-135mm je skoro nepoužitelný objektiv, silně nedoporučovaný na různých fórech.
17-70mm je opticky podstatně lepší objektiv, ale jak jsi řekl, nemá WR. Záleží co preferuješ, jestli WR nebo optickou kvalitu.
btw. Canoní 18-135mm je skoro nepoužitelný objektiv, silně nedoporučovaný na různých fórech.
Re: Vyber nove Pentax sestavy
18-135 je do základu fajn zoom, rychle ostří a je spolehlivý. Doporučuju zůstat několik měsíců s ním a pak ho případně doplnit nějakým speciálním, třeba pevným, objektivem.