Posledne som rozmyslel kedze som fotografoval architekturu a samozrejme sa mi tak ako som chcel do zaberu nevosiel cely objekt na ohnisku 18 na zakladaku.
Z dob(nie je to tak davno ) kedy som pouzival este komakt mi zostal telekonventor. Kompakt a to Olympus C5050Z zdedila priatelka ale skoro vobec nepouziva ten telekonevntor. Napadla ma docela bizardna vec. CO tak kupit redukciu a a pripevnit telekonventor k zakladaku 18-55. Ma niekto s telekonventorom skusenosti? Jedna sa o dost kvalitny telekonventor stal ked sa kupoval cca 6000kc,takze neni to zase nieco zle...len sa mi jedna ako to zaposobi,ci sa nezhorsi krezba atd...ja viem mozem sa stretnuts odpovedou kup redukciu a uvidis ale predsa redukcia rovna sa dalsie 200-300kc... Skusal som ho aspon tak ze som ho prilozil k objektivu a vsetko bolo tak ako malo byt teda telekonventor splnil svoj ucle a ziskal som fantasticky zaber:). Ono mozno to nebude jak ked sa kupi sirokac a to napr 10-20 ale praveze jak som to len prilozenim vyskusal ten zaber obazovy bol fantasticky...Normalne rozmyslam ze sirokac nebudem kupovat a namontujem toto:).Ide mi o krezbu,hlbku ostrosti atd ci sa nezhorsi...
Takze este raz na zaver mate niekdo skusenosti s telekonventorom na objektive?
Objektiv s telekonventorom
Moderátor: Moderátoři
S novou K100 jsem tohle odskoušel s velmi dobrým výsledkem za použití Soligor 1,6CD(má52mm závit)
http://forum.digineff.cz/read.php?114,1784069
Tobě nezbude než si tu redukci alespoň vypůjčit,nebo to risknout.
http://forum.digineff.cz/read.php?114,1784069
Tobě nezbude než si tu redukci alespoň vypůjčit,nebo to risknout.
-
- Významný člen
- Kontaktovat uživatele:
Ako i ked som hovoril ze sirokac nebudem kupovat ale asi ho kupim(o tom som bol jednoznacne presvedceny uz predtym heh):). Ta obrazova kvalita predsa len bude vysia,to je jasne ale hlavne nemozem nasadit CPL ani prechodove filtre,preto sirokac bude (napr 10-20 alebo 12-24) ale ide mi o to ze ked to mam ze by som to vyuzival.
-
- Pokročilý uživatel