Stránka 1 z 4

Exapro

Napsal: 13 zář 2011, 05:18
od duves
ady píše:fotoparat sa posielal este minuly tyzden do servisu v michalovciach kde bol aj kupovany ale az po tyzdni sa ozvali,ze pisali do nemecka s tym,ze co maju robit, ci im to maju vlastne poslat......
A nechcu od zakaznika navod ako to opraviť?
Dik za info na exapro. Osobne som tam ešte nič nenakupil a po tejto referencii ani nenakupim. Mam aj ine alteranativy, iny overeny obchod s vypočtovou technikou.

Re: Exapro

Napsal: 13 zář 2011, 07:39
od ady
ja som tiez zostal zaskoceny z toho,ze to tam tyzden u nich susili a museli pisat do nemecka ci im to tam maju poslat, lebo doteraz maximalna spokojnost, hlavne s predajcom, je to velmi ochotny pan ktory vzdy promtne a spohalivo vsetko vybavil a sam od seba dokazal na veci u nich kupovane spravit lepsiu cenu .....

Re: Exapro

Napsal: 13 zář 2011, 12:10
od robogogo
Len tak na okraj, už dva roky nakupujem v Exapre a úplná spokojnosť-prístup,ústretovosť,možnosť zľavy... Nijako Exapro nebránim,no nezabúdajme,že je jediný na Slovensku a ako distribútor Pentaxu sa celkom dobre postaral o reklamácie čipu na K-5. Prečo majú podobné problémy Canikoni pri úplne iných servisoch? Ja si myslím,že Pentaxáci môžu byť radi,že Exapro vôbec je...

Ady-držím palce s opravou.

Re: Exapro

Napsal: 13 zář 2011, 14:41
od al.vlado
Tiež nakupujem v Exapro už dva roky a s prístupom pána Šikru ako predajcu som maximálne spokojný.
Od pondelka 5.9.2011 mali v servise môj 1 mesiac starý K-5 a v piatok 9.9.2011 mi telefonoval servisák z Exapro, že môj list s popisom porúch preložili do nemčiny a aparát odoslali do Nemecka na posúdenie. Vyjadriť by sa vraj mali do konca tohto týždňa, tak som zvedavý.

Re: Exapro

Napsal: 13 zář 2011, 15:49
od duves
Už ste mali niekto vymenene nove telo? Teda..okrem tej zavady špinavy snimač na k-5. Zaujima ma postoj exapro pri neopravitelnej reklamacii trebars po 18 mesiacoch od kupy.

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 07:33
od Klingo
Známemu vymenili telo K-20 ,blblo to s kartami.Ja práve čakám na vyjadrenie z nemecka či mi na K-5 vymenia celý AF modul alebo rovno nové telo.Až po tretej reklamácií sa totiž prišlo na príčinu,prečo mi aparát ostrí zle.Vátili mi ho naposledy že aparát ostrí dobre.Po donesení domov aparát ostril dobre ale iba do chvíľe,kým som neprepol ostrenie z jedného bodu na ručný výber bodov-takisto som použil stredný bod.Zrazu to začalo ostriť ako sa tomu chcelo.Po rozhovore so servisákom sa ukázalo,že oni testujú AF iba na stredovom bode.Ten meria naozaj iba v jedinom bode.Lenže stredový bod vybraný z výberu bodov berie a prepočítava vzdialenosti aj z okolitých bodov.To že vtedy ostrí zle znamená,že nieje v presnej rovine a pri prepočte robí chyby.Lenže toto sa malo pri vyhodnocovaní v servise ukázať a keď nie,bude asi AF modul vadný.Takže dám vedieť ako som dopadol.
P.S. p.Šikra už zašal robiť zo mňa blbca čo špekuľuje,v Dynaxe ho museli presviečať že ja chcem nové telo,nie peniaze.Tak uvidím čo bude.

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 10:04
od yoli
Pán Šikra sa chová, ako prudko ústretový obchodník so slovenským nádychom a ten slovenský nádych sa sem tam prejavuje pri reklamáciach :) Aj z otca robili špekulanta, keď reklamoval týždeň starý 16-45, lebo v ňom strašne hrkalo, ako detcká hračka, vraj je vôľa kvôli zime a mrazu.........samozrejme, že sa to skončilo dobre, otcovi sklo vymenili a to nové už malo aj iné SMC? (nerobí nádych do červena na fotkách). Teraz ho dal zoštelovať s K10 aj s čistením a ostrí vraj presne na 16mm. No a pondelok zobral K-r, takže pri otcovi sa už neprejavuje, ako ku špekulantovi, alo ako ku zákaznikovi, čo robí tržbu :) Myslím si, že aj my by sme boli rovnakí obchodníci :lol:

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 10:50
od Ivan-K
Nerobte si z oficialneho zastúpenia EXAPRO ťažku hlavu, ja neviem s kým som volal, ale keby ten človek na opačnom konci bol cukrár tak by ma to vôbec neprekvapilo, ono foťáky dokáže predávať hocikto, ale je otázka či sa tomu aj rozumie po technickej stránke, nakoniec sme dospeli k tomu že o mojom probléme musíme komunikovať s technikom. Tiež neviem meno toho pána, ale tomu ked som vysvetlil svoj problém tak hned vedel čo myslím (som strojár a technické veci vysvetliť nemám problém), nutnosť správneho nakalibrovania matnice plieškami, ale aj tak som nemal z toho najlepší pocit , tak som si to urobil doma sám, respektíve naučil som sa žiť s daným problémom...
Smola je že to obchodné zastúpenie mám príliš od ruky, lebo inak ked kúpim nové telo tak by som tam bol asi tak často ako poštár, pripadá mi to že ak tam človek nepríde osobne a polopate im nevysvetlí problém aspon 3x a aj reálne nepredvedie , tak to berú na príliš ľahkú váhu = zakázníkov majú za blbcov, ktorý hladajú problém tam kde nie je...
Za dalšie si neviem vysvetliť dôvod riešenia reklamacie cez DE distribútora, čím sa zbytočne naťahuje čas o celé týždne... Servis má byť vybavený tak aby dokázal vyriešiť každý problém

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 10:55
od Klingo
Tak som nič neporiešil.Šikra sa naďalej stavia k problému ako by som bol špekulant a odmieta vymeniť telo,napriek tomu,že už dve reklamácie boli uznané.Posielať do nemecka si nemôžem dovoliť,mám aj záväzky a druhé telo nemám.Takže ostáva iba znalec a súd.

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 11:01
od ady
super ,zacinam byt zvedavy ako otec pochodi, lebo po dnesnom telefonate do Exapro ziaden pokrok, nemci este neodpisali co s tym takze K5 tam asi niekde lezi v policke , no co 30dnova lehota pekne plynie a cca 10 dni je z nej uz fuc ....

Re: Exapro

Napsal: 14 zář 2011, 15:43
od duves
Klingo píše:Tak som nič neporiešil.Šikra sa naďalej stavia k problému ako by som bol špekulant a odmieta vymeniť telo,napriek tomu,že už dve reklamácie boli uznané.Posielať do nemecka si nemôžem dovoliť,mám aj záväzky a druhé telo nemám.Takže ostáva iba znalec a súd.
al.vlado píše:Tiež nakupujem v Exapro už dva roky a s prístupom pána Šikru ako predajcu som maximálne spokojný.
Od pondelka 5.9.2011 mali v servise môj 1 mesiac starý K-5 a v piatok 9.9.2011 mi telefonoval servisák z Exapro, že môj list s popisom porúch preložili do nemčiny a aparát odoslali do Nemecka na posúdenie. Vyjadriť by sa vraj mali do konca tohto týždňa, tak som zvedavý.
Super feedback na exapro, nezabodovalo. Ja nakupujem PC techniku v Alze, mam to za rohom. Takže to bude moj líder aj pre nove telo, až to bude aktuálne.
A tebe Martin držím palce.

Re: Exapro

Napsal: 15 zář 2011, 19:10
od 100r
S exaprom mam aj ja rozne skusenosti. Pri servise rozbitej trojtyzdnovej K20 mi dali kalkulaciu cca 12k SKK nakoniec som platil 17,5k SKK a cakal som cca 1,5 mesiaca - nove telo som kupoval za 22k :? nastastie mi dosla presne v den akcie, ktoru som mal fotit...
Vymena SDM v 16-50 sla nedavno v pohode a spokojnosti za cca 80€, lebo mali motor skladom...
Borek bol v pohode a sikovny servisak, Vrabel sa zda byt tiez v pohode. Ale ked tam volate, servisak tam nikdy nie je :)
kamos pre pristup exapra presiel na nikon, doyebali mu tam ostrenie FA77, FA31 tam mal 2x lebo prvykrat mu na nej nic nespravili, robili trocha z neho idiota - je im jedno ci tam servisujete kompakt alebo FA31, pristup ten isty.
Nejak mi pristup exapra pripada, ako by to nechceli robit, ze im distribucia PENTAX je len pritazou. Trocha keby zacali masirovat pentaxacku komunitu na slovensku, mali by aj vacsie trzby. Henten klub nestaci... nie je ich nikde vidiet, pocut, citat... celkovy pocit mam z nich, ze si chcu pilit konar pod sebou :?
Kamos, ktory je distributorom inych fotoznaciek (oly, leica, hassie a tak... :D ) a prislusenstva, by ich mohol vyskolit ukazkovemu pristupu obchodnika :)
Urobit cenu lepsiu ako exapro moze spravit hocikto, kto ma VO s vacsimi obratmi... :wink:

Re: Exapro

Napsal: 15 zář 2011, 20:01
od duves
100r píše:Urobit cenu lepsiu ako exapro moze spravit hocikto, kto ma VO s vacsimi obratmi... :wink:
To nie je problem. Ja mam k-x kupovany za lepšiu cenu ako ponuka exapro a vedel by som tak kupit aj k-5. Ale ak pojdem do lepšieho tela, tak chcem dlhšiu záruku ako sú 2 roky, takže alza.

Re: Exapro

Napsal: 15 zář 2011, 20:28
od Lukas_Gal
Ja mam s EXAPRO zatial len dobre skusenosti. Co sa tyka propagacie znacky, resp. starostlivosti o zakaznikov si myslim, ze sme na tom este dobre. Naozaj by ste nechceli mat servis ako ma Canon na Slovensku :). I ked by bolo super keby bolo nieco ako je CPS od Canonu i ked na v SR ani CR to nefunguje Px/EXAPRO by mohol na tomto zapracovat.

Re: Exapro

Napsal: 15 zář 2011, 22:32
od ady
s tymi servsmi je to u nas bieda, myslim,ze v CZ je to take iste, firmam sa neoplati stavat servisne centra pre tak maly trh tak je jednoduchsie dat niekomu licenciu

servis canonu v prolaike je kapitola sama o sebe .....ale nastastie su na slovensku aj taki predajcovia canonu ktory maju vyslovene v podmienkach/reklame to,ze vsetka canon technika zakupena u nich je servisovana vo viedni takze uz len to ma prinutilo nakupit vsetko u nich