Len dodám, že Canon ovláda trh v Severnej Amerike - keďže je partnerom mnohých športových podujatí. Im predáva hlavne to, že na štadióne ľudia vidia pobehovať oficiálnych fotografov s Canon. Majú tam servis a služby. Všetky fotky do významných novín idú od Canon fotografov, sem tam niekto pobehuje s čiernym Nikonom, ale to nikoho nezaujíma.
Napríklad Ricoh sponzoruje v Anglicku tenis, golf či rugby. Všetky oficiálne fotografie idú od Canon alebo Nikon. Keď pôjdete na nejakú akciu kde je sponzor Ricoh, nikto tam nie je s Pentax foťákom. Ricoh sa berie ako firma, ktorá robí kopírky a office document solution. Ľudia netušia, že Ricoh vlastní Pentax. Celosvetovo má Pentax povesť - sú to starí ľudia, ktorí fotia na film. Nikto ani netuší, že existuje K3 resp. full frame K1.
Predaj všetkých zrkadloviek vo svete závratne klesá, firmy budú musieť reagovať - hlavne zlepšiť inovácie a prestať ponúkať junk, ktorý sa tvári ako zrkadlovka a wifina je niečo nové

resp. chváliť sa s 200 objektívmi, z ktorých je 20 super a zvyšok do počtu.
Je to voda na mlyn pre mirrorless systemy.